مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک
مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

RPR

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

Shahab%20Bokharaei%20 %20Mikhamet دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت :

دستامون از هم دیگه دوره

اما قلبامون با هم دیگه جوره

می خوامت باید با من باشی

می ترسم از این که تنها شی

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

♫♫♫♫♫♫

وقتی که نیستی من دلگیرم

عکست رو تو بغال می گیرم

دنیام و میدم با تو باشم

نباشی می خوام که نباشم

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

♫♫♫♫♫♫

دستامون از هم دیگه دوره

اما قلبامون با هم جوره

می خوامت باید با من باشی

می ترسم از این که تنها شی

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

 http://http://uplod.ir/cvnom7lzhyw4/Shahab_Bokharaei_-_Mikhamet.mp3.htm?killcode=u5z9p9mh7j

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد