مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک
مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

RPR

دانلود آهنگ جدید آراد آریا به نام غوغا

Arad%20Aria%20 %20Ghogha دانلود آهنگ جدید آراد آریا به نام غوغا 

متن آهنگ جدید آراد آریا به نام غوغا :

واسه پر کردن تنهاییم نیست اگه اینجام دوست دارم

من می خوام بار یه دنیا درد و از روی شونه هات بردارم

دیگه خوشبختی واسم یه رویا نیست یه حقیقته که تو چشماته

توی هر حالی باشی فکرم توی هر ثانیه به ثانیه همراته

تو به من روحیه میدی وقتی زندگیم پر از تکرار

می دونم تو بد ترین روز ها هم یه نفر هست که هوام و داره

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

تو به من روحیه میدی وقتی زندگیم پر از تکرار

می دونم تو بد ترین روز ها هم یه نفر هست که هوام و داره

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

من همیشه پیش تو کم حرفم ولی می دونی توی قلبم غوغاست

احتیاجی نیست بگه معلومه زیر و رو کرده منو این احساس

من همیشه پیش تو کم حرفم ولی می دونی توی قلبم غوغاست

احتیاجی نیست بگه معلومه زیر و رو کرده منو این احساس

دیگه خوشبختی واسم یه رویا نیست یه حقیقته که تو چشماته

توی هر حالی باشی فکرم توی هر ثانیه به ثانیه همراته

تو به من روحیه میدی وقتی زندگیم پر از تکرار

می دونم تو بد ترین روز ها هم یه نفر هست که هوام و داره

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید آراد آریا به نام غوغا

♫♫♫♫♫♫

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

من همیشه پیش تو کم حرفم ولی می دونی توی قلبم غوغاست

احتیاجی نیست بگه معلومه زیر و رو کرده منو این احساس 

 

http://uplod.ir/yggzqo1rtvvp/Arad_Aria_-_Ghogha.mp3.htm?killcode=ookwj33jrv
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد