مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک
مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

RPR

دانلود آهنگ جدید آروین به نام آینه

دانلود آهنگ جدید آروین به نام آینه 

 

 

 

 

متن آهنگ جدید آروین با نام آینه

هر روز صب که از خواب پا میشمو جلوت وا میستم حالم از خودم بهم میخورم

یه کم خودت باش

ایندفه حرف نزن من میگم اره لباتو تکون نده واسم من چیم آخه

یک بارم که شده فقط ظاهرمو نبین بیا مرد باشو نشون بده باطنمو رفیق

تو و تو  محتاج خود منو دستو پای منی اگه من نباشم نسیبتم گردوخاکه همین

دیگه وقتی روبه روته خیلی اعتماد به نفس داره

اینجوری نگاه نکن اشتباه محض که ….

منو ببین که جلوتم موهام سفیده سفید چشمام هم بذارم سنم رسیده به ۳۰

خوبه حرف نمیزنی ولی سیر نگام کن

هنو کار دارم باهات امشب دیر بخواب خب

چشمت خیلی چیزارو دید ولی نم پس نداد

اونم هی کارشو کردو دس برنداشت

مگه میشه همه چیزو دیدو راحت رد شد

بیا جاتو به من بده بعدش با من بدشو

هردفه که تورو میبینم بیشتر از خودم سیرمیشم

…. 

 

http://uplod.ir/jmjt94mnwgar/Arvin_-_Ayeneh.mp3.htm 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد