مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک
مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

مرجع دانلود اهنگ های رپ پاپ راک

RPR

تکست ومتن آهنگ یادمه از مسیح و آرش ap

Masih ft Arash Ap Yadame

 

متن آهنگ جدید مسیح و آرش Ap  با نام یادمه

گفتی قلبم با کسی نی که ببازی

گیریم منو چیو میخواستی ببینی

من شکستم به طور کافی کشتی تو احساسمو

چی مونده واسمو

گفتم  نگام کن  شدم آدمی عادی واست

تو دادی یادم  نباشم مثه آدم باکسی

بازم کشتی تو احساسمو چی مونده واسمو

کی گفته بود کنارمه کی بود فک کردم که ادمه

کی بود دوسش داشتم یه عالمه

کی گند زدش بهم زدش من یادمه

….

دس خوش  همش سیاه بازی بود دوسم نداشتی حتی قد بند انگشت

بعد من با کی ست میشه لباست ها

کی میشه پاپیچت باز تو موی مارپیچت

باد با دست کی جا دست من جای بازی شه

دوس نداشتم عادی شه بگو چی میخواستی از من ها نگفتی

چجوری دست تنها کنار هم بچینم  اینهمه خاطره رو

چجوری یادم بره فک کردی که چجوری  ادم میده از دست اعتمادشو

میشه برعکس میشه قطعا  یادم نرفته هنو کی بهم زد

فک کردی پریدن با اینو اون سخته نه نباشی هستن

ولی من دلم نمیخواد خودم دستو پامو بستم

میفهمی

کی گفته بود کنارمه کی بود فک کردم که ادمه

کی بود دوسش داشتم یه عالمه

کی گند زدش بهم زدش من یادمه

 

cld.persiangig.com/preview/Jnw4dGpq1N/Masih%20-%20Yadame%20(Ft%20Arash%20AP).mp3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد